I´M BUSY !!

Torsdag igen och jag tycker av någon konstig anledning att tiden bara försvinner, allt jag skulle vilja hinna med hinns inte med. Men det gäller att prioritera har jag förstått. Och visst, det är inget jag mår dåligt av. Jag har nog för många bollar i luften samtidigt bara :).

Denna veckan har inte alls gått i träningens tecken, och jag har behövt det. Veckan började med halsont och jag tyckte mig nog känna att jag behövde lite vila, trots att den ömmande halsen försvann innan jag ens hann blinka. Så massa annat trevligt har hänt istället, och det gör mig bara ännu mer gladare och motivationen till att snöra på mig löparskorna igen stiger till skyarna. Love it. Hur har er vecka varit?!

Förresten, härom dagen klickade jag hem två halsband. Jag bara älskar dom !!






www.imbusy.se

/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0