En underlig dag !!

Solen har strålat, fåglarna har kvittrar, termometern har visat 11 plusgrader och jag har hela kroppen full av vårkänslor. Men ändå är saker och ting lite upp och ned just nu, så all denna värme från våren delas med underliga känslor. Men det är bara att vänta.......


Dagens träning. Jag var på väg att vända hem, efter 1,5 timme hos läkarna på S:T Eriks Ögonsjukhus. Men jag peppade mig själv och gav mig iväg på ett intensivpass, tänka på annat och svettas kopiösa mängder räddade min kväll. Det tackar jag för !!!!




..mitt paradis..

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Okej :D



Vad pysslar du med då?

2012-03-14 @ 21:21:32
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0