En måndag i Sundsvall !!

Slog upp ögonen vid 07-tiden, men valde att vända mig om och somna om. Hur underbart, på en måndag dessutom?. Då vi alla var vakna, vid sisådär 08.30 blev det en lång frukost med föräldrarna, och sedan en stor kopp kaffe i soffan, med Nyhetsmorgon på tv:n. En ren lycka !!!! ♥ Hur ser er favoritmorgon ut?

Mötte sedan upp Carolina för en lunch på stan, det blev favoriträtten sushi. Ännu en lycka :). Vi småkollade i några butiker innan vi slog oss ner igen, denna gången för en kaffe. Tänk att det alltid är så trevligt att umgås med Carolina. Tack för idag ♥


Dagens träning. Vilodag på måndagar har börjat bli till en vana, får se när den bryts. Men just nu passar det väldigt bra i schemat. Laddar istället både kropp och själ för mördarpasset imorgon.

Hur många minuter tränade ni idag?







/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Låter som en riktig mysmorgon, en perfekt morgon för mig är att gå upp runt 9,30 göra någon god frukost och så på nyhetsmorgon. Sen sitta vid datorn ett par timmar och kolla all från bloggar till facebook till mail :)

Ja men det förstår jag, kul att reda ut det så det inte blir fel mer :D

Kram

2012-03-05 @ 21:47:05
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Marie

Otroligt fint vardagsrum du spenderade vasaloppet ihop med :) Är just nu så avis på ditt liv med att du verkar njuta av alla fina stunder och kunna sova ut på en måndag!



Jag längtar bara hem och undrar lite hur jag hamnade här, men det går nog över :)

2012-03-06 @ 12:42:19
URL: http://hemmahosmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0