Bästa löpningen på länge !!

Återigen har det varit en slapp dag på jobbet, vilket jag har tyckt varit fantastiskt skönt idag. Detta på grund av att jag vet att sportlovet börjar lida mot sitt slut, och snart är dagarna fyllda till bredden igen. Så idag har jag tagit till vara på varje lugn stund, bara suttit ned och spelat spel, samtalat med barnen, pysslat och varit på en kort promenad med några barn, bara för att få lite frisk luft. En grå och trist torsdag, om vi ser till vädret, men på många andra sätt har den varit strålande bra.....


Dagens träning. Trodde aldrig att en löprunda kunde bli så bra, som den ikväll. Med en träninsgvärk som heter duga kunde jag knappt ana att trycket i benen kunde bli så P E R F E K T !!! Dessa endorfinkickar är som balsam för själen. Sällskap kvällen till ära fick jag också, helt klart behövligt ibland, och att föra långa konversationer samtidigt som vi sprang i ett riktigt högt tempo, trodde jag inte heller var möjligt. Men så var det. Kvällen avslutades alltså på ett magiskt sätt. Kärlek till detta ♥






..jag idag..


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Marie

Gosh! Blir så avis när du berättar om träning och endorfin kickar sådär, vill och behöver komma iväg, snart! Men jag är liksom fast på jobbet från morgon till kväll, hittar ingen extra energi i någon häl :/



Ser fram emot att våren ska komma och mitt säsongs jobb över, till 14 april borde jag kunna börja ordentligt med löpning :D Tur jag har dig som inspirerar!

2012-03-01 @ 21:09:49
URL: http://hemmahosmarie.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: ja, igen... ;)

2012-03-01 @ 21:17:13
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe hajar till varje gång jag läser endorfinkickar... men visst är det underbart;)

2012-03-02 @ 04:00:38
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Härligt med träningsvärk, då känns det som att man lever ;) Jättefin cardigan med!

Vi mår toppen tack, hur är det med dig?

2012-03-02 @ 15:59:18
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0