Evighetslöpning !!

Nu är det mycket att stå i, mestadels på jobbet dock. Men energi eller tid för att blogga har liksom inte funnits till. Men nu sitter jag ned för typ sådär andra gången idag, så jag tänkte helt klart bjuda er på ett inlägg...Snällt va?? :)

Skolavslutning för barnen imorgon och förberedelser i massor har skett i veckan. Allt verkar vara under kontroll och klänningen min är struken =). Så nu håller jag tummarna för bra väder. Mamma, blir det en daimglass på Konsum imorgon eller ?? :) (en tradition jag hade efter skolavslutningarna när jag var liten).

Dagens träning. Kvällens löprunda hade kunnat hålla på i flera, flera timmar. Gud så lätt det kändes !! Men något slags energiintag behövdes efter cirka 1,1 mil så jag vände om och sprang hem de resterande 3 kilometrarna. Rundan slutade med andra ord på 1,4 mil.


Ni som springer långdistans, har ni med er någon typ av sportdryck eller liknande på rundan!?






- Imorgon vankas det tårta för barn, föräldrar, släkt och vänner. Därav så många jordgubbar -
:)


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: narabella

Jättefin blogg:)



www.narabella.com - min modeblogg

www.narabella.se - din nya modebutik på nätet!

2012-06-13 @ 19:43:03
URL: http://narabella.com
Postat av: Simon Suontausta

Lite jordgubbar!! ;)

2012-06-16 @ 17:28:13
URL: http://simonsuontausta.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0