En regnig dag i Stockholm !!

En fredag på jobbet med massa möten, framtida planering och lite städning fick mig att bli sjukt rastlös. Det där med att sitta still och lyssna i flera timmar är inte min grej. Mina "vanliga" arbetssysslor som innebär massa rörelse passar mig bättre. Men dagen blev helt okej ändå.

Bokade av min tvättid på kvällen och åkte in till stan istället, det blev grillning med David hemma hos Emil för att sedan röra oss in till Söder för att se Sverige-England, vilket blev en stooor besvikelse. Men stämmingen på stan var på topp, likaså vädret. Så jag ska inte klaga !!!
Vad gjorde ni?

Idag vaknade jag upp till regn, kyla och en allmänt grå lördag. Bläää !!!!!! Tvätta, mysa i soffan och kanske hyra film passar nog perfekt idag. Eller vad säger ni?







/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: varsågod:) oki. ska kika :D

tack. nää inte än. är en del grejer kvar att fixa på bilen. men snart så. vi hoppas kunna åka med den i sommar.Det är en plymouth duster -73.a :)



Hoppas du har en bra lördag i soffan :) hehe

kramkram

2012-06-16 @ 22:12:48
URL: http://sweetem.sajberhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0