Benen blöder !!

Seg segare än segast har dagen varit. Barnen har sommarlov och barnantalet på jobbet minskade drastiskt idag. Helt klart väldigt skönt också, men ja, rastlösheten var ett faktum där i några timmar när barnen lekte som allra bäst. Rastlösheten drev iväg så långt, så tillslut fixade jag värsta discot. Det gäller att vara kreativ, haha. Men jäklar så skoj det va. Hm, gissa vem som hade roligast ???? :) En bra dag ändå....

Dagens träning. Cirkelgym, vilket helt klart har blivit en favorit, bara efter två gånger men jäklar så kul det är. Det gäller att ha disciplin på sig själv eftersom det är du själv som bestämmer kilon, men jag brukar vara duktig på att jävlas med mig själv, så idag tog jag i för kung och fosterland. Benen fick sig ju en omgång igår också, så just nu ömmar dom riktigt rejält. Summering: Ett riktigt bra pass, som med all säkerhet lämnar efter sig en ordentlig träningsvärk.






..omklädningsrummet ekade INTE tomt idag..


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt med "fröknar" som är kreativa;) själv så orkar jag inte hitta på sånna saker så här års . min hjärna och kropp har tagit semester haha:)



Sv =)

Jo det är nog bra att inte ta bort nått helt som sagt.. aha okej jag förstår. trist. pasta som är så gott;) Min mage lever sitt eget liv och blir konstig av vad jag än äter så äter det jag har lust med :)



Jo det var skönt faktiskt tror min kropp behövde det.. brukar vakna kl. 8-9 annars på helgerna. allra allra senast kl.10..

2012-06-18 @ 22:53:31
URL: http://sweetem.sajberhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0