Träning mellan regnskurarna !!

Idag har jag:
 
- Spelat yatzy typ 10 gånger
- Kollat ut genom fönstret och svurit över regnet, typ sådär 1 miljon gånger
- Käkat en god lunch
- Spelat UNO
- Tränat mellan regnskurarna. 6 km löpning i jag-spyr-snart-tempo. Grodhopp, 15 hopp och sedan höga knän tillbaka, detta körde jag 4 omgångar. Squats 20 x 3. Plankan 30 sek x 3.
- Kollat på Sunes Sommar
- Mumsat i mig mellanmålet som är favoriten just nu. (keso, kesella, kanel och kiwi)
- Spelat UNO ett par gånger till
- Promenerat med Elise när det inte regnat
- Käkat potatisbullar så det stod ut genom öronen
 
En dag fylld med massa saker, egentligen. Men ändå tycker jag att jag inte gjort något....
 
 
 
 
 
 
Vi hörs imorgon :)
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0