Utmaningens 18:e dag !!

Behöver ju inte göra detta inlägget egentligen, eftersom jag redan imorse skrev vad som skulle komma idag. Men jag gört ändå ;). En bra och skön dag på jobbet, började första timmarna med möten, så jag hoppade inte in i barngruppen förrän vid 13.30. Sedan blev det massa frisk luft och en sen stängning. Handla på Willys och skynda hem till handbollen blev det sedan. Njuter av en bit mörk choklad ikväll också ♥

Dagens träning. En härlig löprunda på 50 minuter som blev starten på dagen. Jag fick faktiskt inte nog, solen strålade så fint så jag tog en promenad till jobbet också. Cirka 30 minuter med solen i ansiktet. Ljuvligt !!






/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Angel ☆

okey, skönt att komma hem och få lite kväll då :)

Jag har vart ledig idag så har mest tagit det lugnt :)

2012-01-19 @ 19:39:31
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Carro

Häääärligt, som sagt! =)

2012-01-19 @ 21:55:00
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0