Utmaningens 31:a dag !!

Badhuset hela förmiddagen med barnen, och ja. Ni vet redan vad jag tycker om det! Men dagen har varit fantastiskt bra ändå =). Jag liksom bara hoppar runt av glädje, faktiskt inte av någon speciell anledning. Men det är en magisk känsla........


Dagens träning. Igår var sista dagen på Utmaningen egentligen, men jag valde att förlänga den med två dagar eftersom jag missade två på grund av ett tight schema i helgen. Så fortsättningen följde ikväll, då det blev ett nytt och grymt bra intensivpass. Att kroppen ömmade efter gårdagens mördarpass var ett faktum, men jag körde på rejält bra ändå. Skönt.







/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Cicci

Thanks for the tip Mary. Vi har faktiskt låtit båda leka med den och prova bita på masken. Vi har även andats i den själva för att visa att det är nemas problemas men än så länge är det lite läskigt. Han verkar dock bli lite mer och mer avslappnad för var gång. Så vi håller tummarna, för han måste ju inhalera.

Har du fler tips tar jag gärna emot dem :)

Kram

2012-02-01 @ 21:34:15
URL: http://howdowegetsomean.blogg.se/
Postat av: sanna -saos.blogg.se

svar Jamen precis. Jag har en jag också ^^

2012-02-01 @ 23:16:22
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0