Två riktigt bra pass inleder jag helgens bloggande med !!

Återigen är en vecka förbi och snart kan vi räkna ner på allvar, till både julafton och nyår, tänk så snabbt det går!!. Tycker mig minnas att året 2012 nyss började. Det är mycket som hänt, men det tar jag under ett annat inlägg. Helgen är kommen i alla fall, lördagmorgon och jag sitter med en stor kopp kaffe och njuter av tända ljus och underbart sällskap. När frukosten och kaffet lagt sig till ro tänker jag inviga mina nya löparkläder som anlände i onsdags, det ser jag fram emot. Jag visar er sedan :)
 
Hur ser er dag ut?
 
Torsdagspasset: (ett riktigt tungt pass)
- 30 min löpning, lutning 2 på 10km/h
Latsdrag 8x4set
Sittande rodd 10x4set
Ryggresningar 10x4set
Stående rodd (bred) med stång 10x4set
Stående rodd (smal) med stång 8x4set
Militärpress 10x3set
Axelpress i maskin 10x3set
Drag till hakan med stång 10xset
Bicepscurls med hantlar 10x4set
 
Fredagspasset:
- Löpning 25 min, lutning 3 på 9km/h
Squats med vikt 10x4set
Utsida/insida lår 10x4set
Bulgariska utfall med hantlar 12x3
Utfallsgång med vikt 45sek x3set
Benpress 8x4
Avslutade med jumping jacks 30x2set, höga knän 45sek x3set
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra pass! :) Alltid kul med nya kläder också. :)

2012-12-08 @ 18:36:54
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Sanna

Gud vilken fin blogg och vilka fina bilder, verkligen!! Titta gärna in på min och min bästa väns nya blogg, hade blivit super glad! ♥

Svar: =) Tack snälla...
Mari

2012-12-08 @ 20:16:37
URL: http://rebeccaochsannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0