9 km löpning i stormen !!

Jag vaknade upp hos David igår, fick i mig en god frukost, bytte om till träningskläder, velade fram och tillbaka om jag skulle åka till gymmet eller åker hem och byta om till löparkläder. Jobbigt problem, eller hur ?? :). På t-banan mot Lidingö bestämde jag mig för löpning, kändes som det var länge sedan jag trampade snö och andades in frisk luft. Senaste passen har ju varit på gymmet.
 
Jag hade läst innan på både facebook och aftonbladet att storm väntades, hm...hinner jag tänkte jag? Jodå, ut till 0-gradig kyla, grå himmel och lätta vindpustar blev det. Efter 5 km började dock vinden ta fart och en stark motvind blev ett faktum. Ta en genväg och komma hem snabbt?? Nej nej, det blev 4 km till i motvind. Satte verkligen min vilja på prov där, och hej vad det gick. Snömodd, motvind, 9 km och lätta steg. En GLAD tjej steg in genom dörren och satte check för dagens pass.
 
Tränade ni i går?
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Gud va bra kämpat, måste känts ordentligt skönt efteråt:)

Svar: Sv. Ja det kändes riktigt bra, nästan efter en sådan runda som det känns bäst =) Hoppas du har en bra söndag. kram
Mari

2012-12-16 @ 09:32:10
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Olivia Henriksson

härligt!

Svar: =) Mycket.
Mari

2012-12-16 @ 17:26:53
URL: http://oliviah.blogg.se
Postat av: Sanna

Jösses det låter tufft! Att du tog dig ut..snyggt :)
Jag var på ett crisstraingpass - inomhus :)

Svar: Tack snälla =) Det var tufft, men det kändes sjukt skönt efteråt. =) Nej, vad roligt...Vad tyckte du?
Mari

2012-12-18 @ 09:35:42
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0