Torsdagens tidiga träning !!

Helt ärligt så har jag inte sovit längre än 09.00 på hela semestern (galen?? Nej nej, det är bara jag =) ), detsamma gällde idag så jag bestämde mig faktiskt för att ta en tidig träning denna torsdagen. Frukosten (se frukosten imorgon) och kaffet slank ner, nyhetsmorgon stod på i bakgrunden och jag peppade för ett hårt träningspass...
 
- Löpband 11 km/h i 25 min
- Liggande benböj 4 set
- Leg extension 4 set
- Benpress 3 set
- Benböj med stång 3 set
- Mellan varje set gjorde jag 15 squats eller 20 rotation med vikt (för dom sneda magmusklerna).
 
 
 
 
/ M A R I
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härlig start! Bra pass. :)

Svar: =) Mycket bra start. Så skönt att ha det avklarat. Plus att man har såå himla mycket energi =)
Mari

2012-08-02 @ 16:30:41
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Bästa starten på dagen!

Svar: Verkligen =) Man går runt och har så himla mkt energi hela dagen.
Mari


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0