Summering av en veckas träning !!

Måndag - Promenad 1, 40 min. Promenad 2, 50 minuter.
Tisdag - 35 min promenad till jobbet. Löpning 45 minuter
Onsdag - Vila
Torsdag - Iform-loppet 10 km
Fredag - 35 min promenad till jobbet
Lördag - Paddling 2 timmar
Söndag - 40 minuter löpning
 
"Hm, jag har inte hunnit träna så mycket i veckan var min egna tanke igår" men när jag ser det såhär, nedskrivet framför mig så har jag ju hunnit med en hel del, lagom hård träning. Helt klart godkänt !!!!
 
Tränade ni i helgen ?
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marieh

Jag har varit på gotland i fem veckor och har visserligen tränat lite där, vikter och promenader men gud vad skönt det var att gå till gymmet i går :) så denna helg har jag tränat.

Svar: =) Bra jobbat som tränat på semestern iaf, men känslan att vara tillbaka på gymmet är obeskrivligt härligt =) Kämpa på !!!!!
Mari

2012-08-19 @ 16:27:00
URL: http://mariehsvardag.blogg.se
Postat av: Sanna

Fin bild:)

Svar: Tack snälla =)
Mari

2012-08-19 @ 21:45:14
URL: http://saniiee.blogg.se
Postat av: erika

GUD så duktigt av dig ! Jag har just kommit igång med min träning efter graviditeten, så just nu känner jag mig som en klumpig elefant !

Svar: Tack snälla fina du. Du har all tid i världen att träna, nu ska du myyyyysa så länge det bara går :) Hur är allt, funkar allt bra?!... =) kraaaaam
Mari

2012-08-20 @ 09:01:23
URL: http://www.erikasofies.blogg.se
Postat av: Lisa

Duktigt! Måste också börja komma igång med träningen men det är så segt i början innan man är inne i det igen efter ett uppehåll! :P Tips på hur jag ska ta mig in i det igen? :)

Svar: =). Börja inte för hårt, ta det lugnt, öka träningsmängden succesivt. Och viktigaste nästan, variera träningen. Då lovar jag att du kommer komma igång ige =) Träna tillsammans med någon är också atty rekommendera, då man kan peppa varandra. All lycka =)
Mari

2012-08-26 @ 02:39:44
URL: http://lisabengtssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0