Söndagens blöta 10 kilometer !!

Igår måndag blev det aktiv vila.
Promenad 1, cirka 40 minuter
Promenad 2, cirka 50 minuter.
 
Annars var det kära återseenden på jobbet, planering, skratt, sushi, lite mer planering, buffé på Långängens Gård ( Lidingö) med kollegorna och sedan adjö vid 19.30..... En trevlig heldag med kollegorna med andra ord !!!
 
Men angående rubriken. Söndagens 10 kilometer blev en blöt runda, bokstavligt talat. Regnet öste ner och jag var inte alls sugen på att pallra mig ut i regnet, så jag väntade, väntade och väntade lite till. Tillslut slutade regnet vräka ner. Jag skynda mig ut........Ni förstår kanske vad som hände?! Det började ju självklart regna igen, inte lite heller. Men att vända om kom aldrig på tal och jag ångrade mig inte en sekund efteråt, insåg istället att löpning i spöregn åkte högt upp på tycka-om-listan.....
 
Idag tar vi nya springtag :) Ska ni med?!
 
 
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Jaana

Härligt med motion! Själv avskyr jag att springa!

Svar: =) Motion är härligt, på det sättet man tycker om.
Mari

2012-08-14 @ 20:44:13
URL: http://bananajaana.blogspot.se
Postat av: Sofia

Jäklar vad det regna! haha. Men att springa i regn är ändå ganska skönt, finns mängder med syre i luften iallafall. :)

Svar: Haha, ja. Det var galet !! Du anar inte hur blöt jag blev haha. Men som du säger, det är härligt :). Ha en fin dag !!
Mari

2012-08-14 @ 22:49:55
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Pauline

Ha en fin dag ❤

2012-08-15 @ 07:12:49
URL: http://paulineart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0