Recension av Iform-loppet !!

Har ju faktiskt helt glömt bort Iform-loppet jag sprang i torsdags. Det var ett härligt och lagomt stort arrangemang, som triggade igång mina löpnerver lite extra. Så motivationen är på topp för tillfället !!!!
 
En lättlöpt bana som kändes lite för enkel, men bara känslan av att deltaga är ju fantastisk så det gjorde inte så mycket. Under timmen kom jag i mål och det får jag väl vara nöjd med?!. Ja, det blev en bra kväll sådär mitt i veckan.
 
Sprang någon av er?
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Merri

fin blogg du har!!

Hur långt var det där loppet? :) Kram!!

Svar: =) Tack snällaLoppet var 10 km... =) Kram
Mari

2012-08-22 @ 16:49:25
URL: http://merriis.blogg.se
Postat av: emmawagenius

sv: Men åh vad glad jag blir, söta du! :)
kram

Svar: =) Ingen fara. :) Kraaam
Mari

2012-08-22 @ 22:07:39
URL: http://emmadenblonda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0