Löpning och styrketräning vid Årstaviken !!

Jag och David spenderade kvällen vid Årstaviken igår. Måste nog erkänna att det blivit mitt favoritställe, det finns allt där.... Träningsmöjligheter, du kan äta/dricka, njuta av kvällssolen på någon av alla bryggor, bada om du så vill eller bara sitta på en parkbänk och kolla på alla människor i närheten... ♥
 
Vi satsade på träning denna gången. Det blev löpning och styrketräning.
- 8 km löpning
- Step up på en stubbe
- Stående benpress
- Jämfotahoppning över en hinderbana
- Squats
- Plankan 45 sek x 3 som avslut.
 
Utegymmet får ett stort + i kanten av mig.
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Precis som alltid så levererade Liseberg tll hundratio procent! :) Och både dit- och hemresan gick kalas! ;) Haha. Kram på dig!

Svar: :) Härligt. Liseberg är huuur roligt som helst. Klarar mig ifrån alla karuseller på på höjden, men annars så är det skoj =) Kul att ni hade en bra dag. Kraaam
Mari

2012-08-01 @ 10:44:17
URL: http://www.detvarmindag.se
Postat av: jakob andersson

Svar: Okej, då är det inget tips för dig att ge dig på "nya" AtmosFear, herregud. Jag brukar inte vara nojig när det kommer till karuseller men ett fritt fall på 140meter var en blandad upplevelse! Haha...

Svar: Men fy sjutton. haha...den hade jag knappt åkt om jag hade fått betalt =). Uscha... Men du är modig du =)
Mari

2012-08-01 @ 10:48:26
URL: http://blogg.veckorevyn.com/detvarmindag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0