Löpning i göra-av-med-massa-energi-anda !!

Sitta på en stol, lyssna, kommentera, anteckna, lyssna lite till, planera och sitta still ännu mer är absolut inget som tillfredställer mig. Jag är van att stå, gå, leka, prata, gå och stå lite till. Ja, vara aktiv på jobbet helt enkelt. Två planeringsdagar har helt enkelt tagit kol på mig, fast jag knappt gjort något. Kroppen har liksom skrikit efter att få röra på sig.....
 
igår blev det en löprunda av den anledningen att bara göra av med energi. Jag sprang, njöt och älskade det ännu mer än vad jag brukar göra. Hur skönt ??? =) 45 minuter blev det och sedan en god middag, riktigt nöjd är jag. Energin för dagen tog därefter slut...
 
Idag vilar jag och laddar inför morgondagen, då jag och Carolina ska springa Iform-loppet. :)
 
 
 
Såhär såg det ut efter Premiärmilen i våras.
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0