Löpning, biceps och rygg på gymmet !!

Så länge det inte är snöstorm och minus 30 grader så håller jag mig gärna utomhus och tränar, jag får såå himla mycket mer av det än att gömma mig inne på ett gym. Men ibland måste den trenden brytas också, liksom trenden att alltid köra samma träningschema. Jag har nu i ett par veckor varierat mellan löpning utomhus/löpning och gym inomhus och jag måste säga att den blandningen fungerat väldigt bra.. Trots att solen strålat på himlen...
 
Hur tänker ni angående det?
 
Idag var en sådan dag, då jag tog mig till gymmet och tränade.
- 5 snabba kilometer på löpbandet (25 min)
- Avslutade med 3 x 30 sek intervaller
- Stående rodd med stång 4 set
- Latsdrag 4 set
- Bicepscurls 4 set
- Armhävningar på bosuboll 3 x 45 sek
- Ryggresningar med vikt 4 set
- Biceps med hantlar 4 set
- Sittade rodd 4 set
 
Vågar jag fundera på hur mina armar kommer känna sig imorgon??
 
 
 
 
/ M A R I
 

Kommentarer
Postat av: nicole

Tror att varierad träning alltid är den bästa :) En blanding på utomhus och gymmande tycker jag låter fantastiskt. Ska försöka ta mig ut mer jag med.

Svar: =) Härligt. Ja blandningen jag fått till har gett både det ena och det andra. Underbart !! Känns hur bra som helst just nu... Hoppas du får en bra kväll. Kraaam
Mari

2012-08-01 @ 15:58:13
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com
Postat av: Sofia

Jag bryr mig inte så mycket om vädret. Det är det jag bestämt mig för att träna som styr. Ska jag gymma gör jag det även om det regnar eller är sol ute, ska jag ta en morgonpromenad gör jag det även om det regnar (fast jag föredrar ju såklart om det är sol). haha.

Svar: =) Den inställningen gillar jag. Bra där tjejen !!!
Mari

2012-08-01 @ 20:07:02
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0