Direkt från Ultra Marathon på Lidingö !!

Trots en väldigt tidig morgon igår och många timmar på jobbet, höll jag humöret uppe. Hade en väldigt bra dag helt enkelt, med en magisk morgon som start. (bilder på det kommer på måndag).

Nattens 11,5 timme påvisar nog att jag var en aningens trött ändå, men idag är jag pigg som en mört och redo att entra långhelgen. Gud så skönt det ska bli !!!! Tyvärr har jag gått och blivit förkyld, sådär lagomt till ledigheten, men jag gör allt i min makt för att bli fri förkylningen. Några smaskiga tips?

Trots en förkyld jag tog jag en långpromenad imorse. Kunde inte låta bli när termometern visade 14 grader och solen strålade från en klarblå himmel. Det var underbart !!! Appropå rubriken, Ultra Marathon 50 km går av stapeln idag, här på Lidingö dessutom. Min morgonrunda sträckte sig visst 2 km längst tävlingsbanan, så ja, jag hamnade verkligen mitt i smeten :).









Bilder från min morgon ♥

/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Amanda

Härlig smet att hamna i :-) Haha.

2012-04-28 @ 18:49:38
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0