Lidingöloppet !!

Det pirrar nästan i magen på mig. Hade inte den känslan förrän jag traskade in på Lidingöloppets område här i närheten, shit. Det var folk överallt. Vissa hade gått stavgången idag och vissa var bara där för att som jag, hämta ut sina nummerlappar. Köerna slingrade sig långa, men det gick relativt snabbt ändå. Jag fick fin hjälp och ett lyckoönskande. Undra hur många gånger dom sagt Lycka till idag ?!. Att folk från hela sverige/världen (tror jag) kommit hit för att springa Lidingöloppet visar ju bara på vilken stor tävling det egentligen är. Imorgon klockan 10.00 går starten och jag har då 1,5 mil framför mig. 1,5 mil som jag hoppas ska gå bra.

Jag hoppas ni håller tummarna för mig imorgon.




Lite suddig bild...men den får duga...






/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Mattias

Lycka till Mari!!

2011-09-24 @ 00:13:51
Postat av: M*

Trevlig helg ♥

2011-09-24 @ 02:13:06
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0