Åre !!!!! Men jag då?????

Jaha. Dagen har jag traskat igenom i alla fall, men huvudet har vägt bly. Eftermiddagen kändes bättre än förmiddagen kan jag lugnt säga men trögt har det gått. Nu är jag hemma och har blivit beordrad av mina kära och omtänksamma kollegor att släppa allt och bara ta det lugnt ikväll. Ja dom kanske har rätt. Sushi med kollegan Helena blev det bara. Men nu blir det ingenting fram till att John Blund ropar. Vad gör ni ikväll?

Inte blev jag avundsjuk när mamma och pappa berättade att dom var på väg till Åre. Närmare bestämt till Åre för att njuta av den friska höstluften och flanera runt på den mysiga höstmarknaden. Jag är absolut inge avundsjuk alls. Sedan om ni väljer att tro mig är upp till er själva.  




JAG VILL OCKSÅ TILL ÅRE !!!!!!!

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Vilken mysig & fin blogg du har!

Kram

2011-09-29 @ 22:47:13
URL: http://mmatilda.com
Postat av: Natalie.

Tack så mycket :) Ja vad gör jag på dagarna..Jag njuter av det underbara vädret/naturen, umgås med de andra flickvännerna, följer så klart min pojkväns matcher och nu i oktober ska jag börja plugga några kurser på distans :)

2011-09-30 @ 00:02:12
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0