Jag mår bra !!

Den friska luften som jag andades in under min löprunda började min dag på bästa sättet. Helt otroligt underbart. Sedan har dagen bara fortsatt i samma tema. Underbart. Jag strosade runt på stan i min ensamhet, ja det är rätt skönt faktiskt. Två presenter och ingenting mer fick det bli. En av töserna blev väldigt nöjd i alla fall. Vi får se vad den andra säger imorgon. Kalas hos Elsa 7 (fyller på måndag) år blir det. "Då blir det massa godsaker" som yngsta tösabiten i familjen slängde ur sig innan hon tackade för sig ikväll. Dom är bra härliga. Jag älskar dom. Efter besöket på stan blev det bus och en supergod middag hos syster Jennie med familj. Även resten av familjen var samlad. Så fantastiskt. Jag har haft en otroligt bra dag. Jag kommer somna gott... ♥

Det bistra sanningen är dock att vintern är nära. I alla fall här uppe, termometern visade nollgradrigt nu när jag, mamma och pappa åkte hem. Hm. Vinter nu ??? Nej nej, jag väntar gärna en månad till. Vad är det för väder i det övriga landet ??



Fia med knuff blev det också..

/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad roligt spel!



SVAR: Min mormor dog i natt, så det har varit kaos i mitt huvud idag. Jag kan inte säga en enda sak jag sagt eller gjort.. allt är en dimma.

2011-10-08 @ 23:32:32
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0