Pedanten talar !!

Hemma. Äntligen !!!!! Nackdelen med att ha hela veckan (läs: kvällarna) fullbokad med massa saker, är att hemmet blir lidande. Disken blir till ett berg, saker ligger huller om buller, tvätten får vänta och handlingen blir sådär då orken till att handla sent på kvällarna inte finns. Men jag vet inte, jag borde kanske bara skärpa mig och inte bry mig helt enkelt, för om jag kollar mig runt omkring skulle nog ingen annan än jag kalla detta stökigt. Men ja, pedanten talar som sagt...

Jag har haft en bra kväll i alla fall. Bio och middag med två kollegor, gissa om jag LÄNGTAR till nästa år. Då part 2 av Breaking dawn släpps....Jag bara älskar detta !!! ♥ 





/ M A R I




 


Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Snygg du är i brillor!

2011-11-16 @ 21:44:22
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bara med vääääääääääldigt mycket koffein :P

2011-11-17 @ 04:34:18
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0