Norrlandsbesök !!

Nu är det sådär obehagligt tyst igen. Ja, ni vet. Jag hatar att säga hejdå. Jennie, Markus, Elsa och Edvin tackade för sig för någon timme sedan och begav sig norrut igen. Vi har haft det jättemysigt tillsammans.

I torsdags hann vi inte göra så mycket, eftersom jag jobbade på dagen. Men gänget roade sig på Fjärilshuset. På kvällen blev det middag, vin och mys här hemma.

Igår fredag blev det en heldag ute på äventyr. Vi började på Heron City där vi bowlade, åt lunch och spelade spel. Dagen fortsatte med en fika hos faster och farbror och slutligen en supergod pizza och ett glas rött här hemma. Nöjda och belåtna slog vi oss ned och hade fredagsmys framför Idol efter en jättebra dag.

Vi tog en slapp morgon idag, myste med god frukost och barnprogram. Sedan begav vi oss in mot stan, där det blev lite shopping och lunch. Sedan har vi bara umgåtts här hemma och nu är det tyst igen......Tack för en mysig helg tillsammans med er. ♥ Vi ses snart igen




Efter städning och middag myser jag ned mig i soffan.

 / M A R I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0