En reflex måste jag köpa !!

Det blev en promenad hem från jobbet idag, uppfriskande och skönt men väldigt mörkt. Under promenaden kom jag på att jag inte har någon reflex. Fy skäms. Jag måste kila iväg och köpa en sådan i helgen. Ett måste om man ska vara ute och traska. Använder ni reflex?!.

När jag kom hem tog jag en vända med dammsugaren, för fy så mycket grus och elände jag drar in när det är sådant här grått och regnigt väder. (fick se solen i några timmar tidigare idag dock). Så nu är det fint på golven igen. En dusch och lite käk senare sitter jag nu uppkrupen i soffan med en kopp te och Melissa Horn i högtalarna.




Härlig utsikt kan man få avnjuta här på Lidingö.

/ M A R I







Kommentarer
Postat av: M*

- fin bild!

2011-11-24 @ 21:04:48
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Anonym

Tack! :D Händer det nåt roligt imorgon?

2011-11-24 @ 22:07:59
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0