En löptur räddade allt !!!

Usch. Idag har jag varit på mindre bra humör, nej, jag är inte alltid en solstråle som springer runt med ett leende på läpparna. Vilket många kanske tror, jag är också en människa. En människa som också har mindre bra dagar. Idag har varit en sådan dag. Så jag vill i princip bara stryka ett streck över den.

Jag hade dock med mig väskan med träningskläder till jobbet idag, det var tänkt att jag skulle träna alltså. Vilket jag faktiskt gjorde. Har jag bestämt mig så har jag. MEN, det var nära att jag hoppade av bussen när den åkte förbi här utanför. Jag blundade och åkte vidare hehe. Efter 55 minuter löpning på löpbandet ångrar jag inte en sekund att jag åkte och träna. Dagens räddades istället. Tänk så mycket träningen kan göra. ♥






Bilder från någon dag sedan.


/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Sandra

vad skönt med löpning :)



tack detsamma du!

2011-11-29 @ 23:48:26
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Frida

Känns igen. För mig verkar det inte räcka med träning varannan dag. Mitt humör och min depressiva läggning verkar kräva motion/löpning varje dag. Gör sådan skillnad!

2011-12-02 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0