Dagens träning !!

Idag blev det 55 minuter löpning på ett av de kära löpbanden på Friskis. Löpning på bandet är absolut inte samma sak som att springa utomhus, men jag tyckte det kändes som att jag var i rätt bra form ändå. Konditionsmässigt alltså. Jag menar, det var väldigt länge sedan jag sprang. Men eftersom utmaningen nu kräver variation av träningsformer, så måste jag lägga in löpning då och då också. Känns grymt bra. Men nu är det nedvarvning och sedan uppladdning för nya krafttag imorgon.




/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Johanna

läser du mogis.se blogg?

2011-11-28 @ 21:42:22
Postat av: emilia

skönt med träning! snöar det hos dig?

2011-11-29 @ 03:28:40
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0