Vilken lördagskväll !!!

Gabriella, Emma, Gottfrid, Mahsa, Richard, Josefine, Rikard, Nils, Lion, Elin, Jenny, Caroline, Jenny, Carolina och Anna har att jag att tacka för att min lördagskväll blev fantastiskt bra. Tack än en gång ♥

Här hemma blev det tilltugg, rosé, musik, skratt och massa annat skoj innan vi begav oss till Berns. Där vi dansade hela natten, oj så skoj det var. Bra musik och bra sällskap, vad kan bli bättre hörrni :). 04.30 var nog klockan när jag, Gabriella och Emma steg innanför dörren här hemma. Godnatt och pladask ner i sängen blev det på en gång.

Tro det eller ej, men jag mår relativt bra idag faktiskt. Är trött som två, men det får de vara värt tycker jag :). Jag, Josefine och Caroline har till och med orkat med en vända på stan...det ni :) 

 Har massa bilder jag ska visa er, men först måste jag få i mig mat. Hej på ett tag...





Idag innan jag drog in till stan


/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja det brukar vara så... ;)

2011-05-29 @ 19:41:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: linns beautybox

roligt det är med lyckade utekvällar, hoppas på mer sånt i sommar :D

2011-05-29 @ 20:43:51
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0