Mitt firande !!!



Elsa, Thea (dockan) och Ida..



Elise och Alvin



Ida och Edvin



Vad paketet innehöll får ni reda på i nästa inlägg :)



Caroline, Elin och Carro



Marie


Allt firande (i lördags) började med smörgåstårta, kaffe och kaka med familjen. Då familjen sagt hejdå anlände tjejerna, därefter blev det välkomstdryck, tilltugg, massa musik, skratt, prat och massa rosé :). En heldag med massa kalasande, så nu är jag firad och sakta men säkert sjunker det in att jag inte är 15 år längre...hua...haha :).

Tack alla underbara som gjorde min helg till en fantastisk helg ♥

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag hade en fin söndag. Vad trevligt det där såg ut. Du hade också en fin söndag eller?

2011-05-23 @ 11:30:28
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Stort grattis i efterskott! Syns på de fina bilderna att du hade ett lyckat firande och vad är väl bättre än det? =)

2011-05-23 @ 14:04:46
URL: http://evelinaknipstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0