Söndagen är snart över !!

Datorn och mycket annat har fått lida idag men nu är jag människa igen, vilket jag i och för sig har varit hela dagen men jag har legat och slappat i solen istället. Så underbart skönt !!! Jag och Marie slog på härlig musik, tog varsinn filt/brassestol och gick ut och lade oss vid 10-tiden. Sedan dess har vi legat där, tills för cirka två timmar sedan.

Nu är jag i stugan med mamma och pappa, tänkte umgås med dom ikväll och imorgon. Måste passa på när jag är hemma. Att det vankades grillat lockade också en hel del måste jag erkänna ;).

Jag återkommer lite senare med några bilder från helgen, det finns massor :).






Jag igår


/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår du är trött, det får man lov och vara dagen efter =)

2011-05-22 @ 22:47:45
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0