En riktig måndag !!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaahhh !!!! Jag har varit tokig idag, har varit på väg att få ett nervöst sammanbrott ett x antal gånger under dagen. Men jag har hejdat mig i sista sekunden, att bli arg och tjata hjälper inte. Det är bättre att vara lugn och faktiskt tala i normal samtalston, liiiiite lugnare blir det i alla fall. Det jag ville komma fram till var att idag har varit en RIKTIG måndag, alla barn inklusive personalen har varit mer vilda än tama, haha.. mer vilda än tama har vi personal kanske inte varit direkt. Men i alla fall sådär måndagssega. Men vi kämpade på ändå :)

Den urusla måndagen har i alla fall avslutats med blodsmak i munnen och massa svett, jäklar vad ett intensivpass kan göra mycket. Nu är jag glad och harmonisk igen :). Galet att man kan bli glad och harmonisk av en sådan sak hehe :)

Sov gott på er !!!







/ M A R I




Kommentarer
Postat av: SIEL

ja, det hoppas jag på! :D

2011-05-16 @ 21:32:07
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inte kul med huvudvärk, hoppas ipren och sömn hjälper! Sov gott!

2011-05-16 @ 21:51:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0