En lista kan komma väl till pass såhär på måndagkväll :)

10 FAVORITER
Färg: Lila
Mat: Sushi
Band: Kent
Film: August Rush
Bok: "När du gör som jag vill", "Barn vi bekymrar oss om", "Veronika bestämmer sig för att dö".
Sport: Fotboll
Årstid: Vintern (när jag får vara i fjällen), annars sommaren.
Veckodag: Torsdag
Glassmak: Citronsorbet
Tid på dygnet: Efter lunch

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Glad och skönt trött efter ett hårt intensivpass
Smak: Avokado
Kläder: Ett randigt linne från Carlings och ett par svarta mysbyxor
Bakgrund: En bild på mina fem underbara syskonbarn
Nagellack: Inget för tillfället
Tid: 21:55
Omgivning: Nystädat och en doft av liljekonvalj, dammsög och torkade golven efter jobbet idag.
Irritationsobjekt: Varför vara irriterad?? Det går åt så mycket energi då

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Bryter vääääldigt sällan mot lagen, så jag kommer inte ihåg något faktiskt
Blivit arresterad: Nej !!!!!
Badat naken: Yes det har jag
Varit med på TV: Jo, två gånger !!! På lekande lätt när jag var liten :)
Kysst någon du inte känner: Japps

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe får det nog bli, men jag blir bättre och bätte på te faktiskt
Vår eller höst: Hösten är vacker, men jag gillar våren bättre

1 ÖNSKAN:
En resa till något varmt land, eller vad som helst egentligen. Skulle behöva komma iväg lite !!


/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, så är det verkligen. Med den allra mesta träning :)

Haha, när jag var liten ville jag också vara med på TV!

2011-03-22 @ 06:57:58
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0