Hur många lingon finns det i världen (?)

- Det är snabba ryck mellan allt som händer, men det är skoj. Äntligen börjar folk leva och jag gillart ; ). Igår blev det några glas vin på ett för mig helt nytt ställe, - Imperiet !! Helt klart godkänt, dit går jag gärna igen. Jag har nu lärt mig att bara gå hem, stätta sig ner och göra ingenting på fredagar är det sämsta man kan göra. Oj så trevligt det är att gå ut och se folk/dricka ett glas efter jobbet... Mer sådant : ).

- Nu ska jag snart ta mig till Östermalm och möte upp Josefine och Jenny för en kaffe, får se vart vi hamnar men ett café i solen vore inte dumt. Det är ju faktiskt nästan 9 plusgrader ute idag weeeeiii : ). Efter daten med Jos och Jenny blir det middag och bio med Carolina, och som sagt....det är snabba ryck mellan allt som händer hehe !! Vad gör ni en dag som denna, ni är väl inte inne som jag får jag hoppas? Filmen vi ska se är: Hur många lingon finns det i världen. (?) Har någon sett den??

- Nej, nu ska jag ringa Jos och se när vi ska mötas. Måste nog slänga i mig något att käka ockås, magen kurrar hör jag ! Ha nu en bra dag där ute, vi kanske ses : )


Är man slö åker håret upp i en knut..

/ M A R I









Kommentarer
Postat av: Mahshid

Sv: lugnt =)

Hihi har precis köpt den, så ska gå och duscha nu och sedan använda den på fuktigt hår ;D

2011-03-19 @ 16:34:12
URL: http://mahshidsamimi.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Har du en blogg som inte får den uppmärksamhet som den förtjänar? Var då med och tävla om att bli månadens bloggtips i min blogg och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-03-19 @ 17:27:08
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh men vilken härlig lördag du får då :) hoppas filmen är kanon du får berätta sen!



Ja eller hur? Fredagar är jag dödstrött. Orkar ingenting. Så är dte när man jobbar hela veckan :)

2011-03-19 @ 22:51:08
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Visst är den! =D

2011-03-20 @ 09:15:27
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0