En virkad mössa och en kopp varm choklad !

Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag detta skulle hända, eller ens vara möjligt. Jag VIRKADE nämligen en MÖSSA igår, ja ni hörde rätt. Jag virkade !! Kors i taket sa jag och gav Carolina världens bredaste leende när den var klar..haha.. En virkad mössa, klar att använda efter en kväll. Hm, vad är på väg att hända haha ?! Men i alla fall, liiite impad blev jag allt :). Som ni förstår så hängde jag hemma hos Carolina igår, med en kopp varm choklad, Lars Winnerbäck och Melissa Horn i spotify och virknålen och garnet i handen. : ) Carolina passade däremot på att boka in en personal shopper och en fjällenresa...lite allt möjligt hände igår som ni märker hehe...

- Idag har jag sovmorgon och är som ni förstår fortfarande hemma, vilket är sååå skönt. Solen strålar i Stockholm och det ser ut att vara varmt och skönt ute. Igår nådde faktiskt termometern upp till 12 plusgrader. Lovely ♥



(google)
Minus blomman och ni har "min" mössa..
Ska visa er min mössa senare, har den hos Carolina fortfarande.

/
  M A R I


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken söt mössa!



Och ja, hur underbart är det int att solen och värmen äntligen är här. Yey!

2011-03-24 @ 11:23:57
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: belsas -

SV: Okej, jo men det är ju duktigt i alla fall. ;)

Nu är de uppe på bloggen. :) Inte världens bästa bild kanske, men hoppas det syns vad det är iaf. ;)

2011-03-24 @ 11:43:57
URL: http://belsas.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- vad söt mössa!

2011-03-24 @ 13:32:54
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0