En lördag hemma !!

Det är inte alla (snart) 25-åringar som sitter hemma, dricker ett glas vin, tvättar och löser korsord på en lördagskväll. Vet inte om jag ska ge mig själv massa vuxenpoäng, eller om jag helt enkelt ska kalla mig för väldigt TRÅKIG !!!! Men ikväll kände jag för att bara vara hemma, skulle ut på fest egentligen. Men veckan har varit fulltecknad med både det ena och det andra, och att veckan/helgen som kommer också är fulltecknad gör saken bara mer glasklar. Jag behövde en dag/kväll hemma helt enkelt... ♥

Morgonen gick åt till att städa och njuta av solen som tittade in, är våren på väg tror ni ?? =) När jag fått nog av detta bytte jag om och gav mig ut på en löprunda, det var behövligt kan jag säga. Åh så skönt det var !!!! Jag och Orup gjorde sällskap, jäklar vad han kämpade !!...haha..skämt och sido, men han var också ute på en motionsrunda. Sedan har jag tvättat, ätit mat, druckit ett glas vin och bara slappat här hemma. Vilken lördag, eller hur :)

Angående min löpning: Premiärmilen som går av stapeln den 27:e mars är mitt mål just nu. Så nu jäklar blir det att springa :). Någon som vågar utmana mig ??




/ M A R I











Kommentarer
Postat av: Kakan

Sv:

Okii <33 vgd ?

2011-03-05 @ 22:31:37
URL: http://kakansfotoalbum.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nån med klumpfot där ute eller bara nyfiken av dig? Kolla in den nya hemsidan www.klumpis.se

2011-03-05 @ 22:48:37
URL: http://www.klumpis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0