Bild nr. 26 !

26. En bild på någon/några som du alltid har roligt med !


Elin, Caroline och Maria..

Två av tjejerna (Elin och Maria) har jag känt sedan förskoletiden medan jag lärde känna den tredje tjejen (Caroline) på Högstadiet. Dom alla tre delar jag underbara minnen med, vi har skrattat oss sönder och samman ibland och skrattet är alltid nära när man umgås med dessa tjejer. Jag glömmer aldrig när vi klädde ut oss och skrämde slag på ett helt gymnasiedisco..haha.. Kärlek till er !

/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha!! :) Jadu.. det gör vi om någon gång! Vi måste träffas snart igen! Du får höra av dig när du kommer hem! KRAMAR

2011-03-20 @ 08:52:16
URL: http://elinteresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0