Tack För Musiken - Annika Norlin !!

Tack För Musiken är en stor satsning från SVT som kommer sändas i höst. Därav varför jag var på tv-inspelning igår kväll. Dom behövde publik så jag, Carolina, Helena och Anna var inte sena med att haka på. Eller ja, Carolina hade fixat biljetter. Så det var bara att gå in. Nice. Niklas Strömstedt leder programmet, där han intervjuar och analyserar artistens (det är olika artister varje avsnitt) musik. Ikväll var Annika Norlin gäst. En tjej jag fått upp ögonen för på sista tiden, en norrlänning med bra smak helt enkelt.

- Får jag
- Är du fortfarande arg?
- Allt som är ditt
- Dansa, fastän

Dessa är fyra låtar jag gillar. Lyssna vetja :)


Annika Norlin

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Johanna

Får nog lyssna, ingen aning om vem hon är hihi! :)

2011-06-21 @ 10:18:34
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0