Sista veckan innan semestern !


Jag på midsommarafton


Nu har jag påbörjat på min sista vecka innan semestern, och det känns otroligt skönt ska ni veta. Denna veckan kan få innehålla blod, svett och tårar för det gör mig ingenting. Fyra veckor semester väntar och jag njuter av bara tanken :).


Hur länge och när har ni semester ?


Inspelningen med SVT fortsätter och jag börjar tycka det är väldigt roligt, fast jag inte gör så jättemycket egentligen. Kanske att jag ska byta bransch ?? =) Måste fortsätta..Hörs sen.

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Johanna

längtar med efter semestern nu... snart bara 3 pass kvar...skööönt ;:)



en bekant från barndomstiden som blev akut sjuk

2011-06-27 @ 13:27:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: sandraforsell ♥

nu är dagensblogg utsedd! :D



va gärna med i den nya dagensblogg ♥



kraaaaaaam ♥

2011-06-27 @ 13:28:23
URL: http://sandraforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0