Onsdagen den 15:e Juni !!

Två dagar kvar innan barnen får sommarlov. Gissa om dom är uppspelta och fyllda med en längtan. Gaaah, jag blir som tokig på allihopa..haha. Men snart kan jag själv pusta ut också. Bara 11 arbetsdagar kvar nu, sedan går jag på semester. En liten parantes bara.

Idag har halva dagen spenderats i skogen, barnen har fått leka fritt och passat på att njuta av solen. För den höll oss trogna enda in på eftermiddagen. YEAH :). Så ja, eftermiddagen spenderades mestadels inomhus eftersom regnet dränkte oss. Jösses så mycket det kan regna på bara några minuter.

Men nu strålar solen igen :)

Jag har städat och plockat undan här sedan jag kom hem, ska nog unna mig en skön löprunda innan jag sätter mig till rätta i soffan och njuter av lugnet. Carolina är nämligen på dejt :). (får nog hålla mig vaken till hon kommer hem, är såååååååå nyfiken hehe). Aja, springa var det. HEJ !!!!




Hm...???

/ M A R I






Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hejhej ! :D jag följer dig på bloglovin nu<3 följ mig med<3

2011-06-15 @ 18:13:49
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Louise

härligt :) jo de e super med mig :)



gör dudå?:)

2011-06-15 @ 18:19:32
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, kan tänka mig att barnen är uppspelta inför sommarlovet :D



sv: haha, ja, hojta! :D

2011-06-15 @ 18:45:21
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0