Jag är tillbaka !!!!!!

Jag är tillbaka !!!! Några dagar ledigt från teknikens värld behöver man ibland, och när solen strålar och steker så skönt så kan man bara inte sitta inomhus. Jag har dessutom haft fullt upp, igår var vi på Gröna Lund hela dagen och då menar jag verkligen hela. Vid 11-tiden kom vi dit och vid 21-tiden åkte vi därifrån, ha ha.. September och Petter satte i alla fall punkt för en sjukt härlig dag.

Idag fick syster med familj åka ut på äventyr utan mig, jag valde nämligen att stanna hemma. Städa, handla, sola och fixa lite inför ikväll behövdes göras, så jag behövde lite egentid med andra ord.

Jag och gänget har haft tre underbara dagar tillsammans i alla fall. Bilder kommer !!!





Såhär såg det ut imorse..


/ M A R I





Kommentarer
Postat av: Sarah Carlsten!

Ha en fin lördag! :)

2011-06-04 @ 15:54:16
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0