Idag är det juni men igår var det maj !!

Men oj så trött jag var när jag kom hem igår, hade med mig Helena och Carolina hem en sväng också. Eller ja, Carolina skulle bara lämna saker här (eftersom hon ska bo här i två veckor), men det resulterade i att dom hamnade i soffan och jag i sängen....i typ en timme....haha...Trötta tjejer helt enkelt !! Men vi hade en superrolig kväll på jobbet igår, med både barn, kollegor, föräldrar och släktingar. En kväll vi alla brukar minnas ♥


Idag går barnen halvdag men vi på fritids är laddade och har fixat med massa roliga aktiviteter. Får se vad dom tycker om det =). Sedan är det ledigt fram till på tisdag nästa vecka. Gissa om det ska bli skönt ?? Ikväll, eller inatt kommer syster Madelene med familj ner vilket ska bli jätteroligt. Jag håller tummarna för fint väder, så en heldag på Gröna Lund blir av. Jag är nämligen lika sugen som barnen :). Nu måste jag kila..

Take care !!!




En bild tagen på min fest i Sundsvall.


/ M A R I







Kommentarer
Postat av: Sandra

Så skönt med juni, DÅ är det sommar :)



SVAR: Ja men det tycker jag brukar vara det bästa, att bara bestämma sig och köra på. När man väl är ute går det ju bra för det mesta!

2011-06-01 @ 12:26:16
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Louise- tävlingar och annat roligt !

härligt :) jo de e super med mig :)



gör dudå?:)

2011-06-01 @ 13:04:35
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0