Hett !!

Oj så bra jag har haft det idag :). Jobbat mellan 09-17.30 och sedan varit och inhandlat en bikini och lite mat. Solen har strålat och värmen har varit ett faktum, temperaturen har snittat på runt 27 grader i skuggan hela dagen. Barnen har sprungit i vattenspridaren, musiken kom ut, studenterna sprang ut och jag traskade runt med ett leende på läpparna hela dagen. Love It ♥

Carolina (kollegan som bor hos mig ett tag) är på AW med några vänner men jag valde att stanna hemma, lite egentid och städning behövdes kände jag. Imorgon blir det full fart igen. Jag, Carolina och Anna ska ta Waxholmsbåten ut till Södra Grinda och bada/sola....ÄNTLIGEN !!!!!!!! Såå skönt det ska bli. Lite picknick och något svalkande att dricka åker med. Hur låter inte detta hörrni ?? Sedan fortsätter dagen/kvällen inne i stan, på någon trevlig uteservering med Jenny och Elin.  Gött :)


Båten lägger till på Grinda


/ M A R I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0