En bra torsdag men nu är jag utslagen !!

Ska fatta mig kort !!!! För jag måste upp innan tuppen, en lång dag väntar och jag är en utslagen hjälte för tillfället. Så jag MÅSTE sova. Skolavslutning och massa andra roliga aktiviteter väntar.

Vad har ni gjort idag ?! Själv har jag inte gjort så mycket tycker jag, jobbat eller ja, suttit i möte och snackat mest bara. Munnen gick i ett i en timme ungefär. Men jag fick kollegorna med mig, SAMT skollagen. YEAH !!!!!!!!!!! Annars har jag och kollegorna varit hemma hos chefen på middag, vilket var väldigt trevligt. Kallskuret, champagne, ost, kex, tårta och kaffe serverades. En bra kväll helt enkelt....

Återkommer imorgon.... ♥





Just såhär känner jag mig...som en utslagen hjälte !! Fast på bilden ligger det tre hjältar :)
(Ida, Elise och Alvin när dom var här och hälsade på)

/ M A R I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0