Tillbaka till Stockholm !!

Vet ni, jag var så otroligt trött igår när jag kom hem så blogga och alla andra "måsten" fick utebli. Jag däckade i soffan och vaknade upp när klockan var tillräckligt mycket för att lägga sig i sängen. Jag får ta igen allt det där idag helt enkelt...

Men i alla fall, jag spenderade hela dagen med Märtha igår. Vilket var mycket trevligt !!!  Mestadelen av tiden spenderade vi ute på Bergafjärdens camping, där vi solade, badade och surrade ihjäl varandra. Vid 17-tiden åkte vi in mot stan där det blev mat, jäääklar i min låda vad hungrig jag var. När vi var mätta och belåtna avslutade vi kvällen med minigolf. Haha , vilket skämt. Tur att det var Märtha jag spelade med :)...(det gick skäpprätt åt skogen med andra ord haha).


Idag är det allvar dock !! Liiite vemodigt måste jag säga att det är, men inte lika mycket som förra året. Mycket har förändrats sedan dess, jag vet att jag kommer få en superbra höst med mina kära kollegor på jobbet plus att jag har en vecka på Kreta med familjen som väntar. Jag är helt hundra på att dessa tankarna räddar mig från all ångest. Jag får heller inte glömma att jag har en helt fantastiskt semester att blicka tillbaka på..Tack till alla som förgyllt den ♥. 12.09 idag går tåget till Stockholm. På måndag brörjar jag jobba.





Jag för någon dag sedan

/ M A R I








Kommentarer
Postat av: josephine

vinnaren av den feta länken är dragen!

kolla om det va du som vann!

2011-07-30 @ 10:18:26
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: My - From depp to pepp

Ska jag erkänna så är jag ingen utan min kalender. Det är som när man glömt mobilen hemma eller inte har handväskan med sig :P

2011-07-30 @ 10:33:33
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Miss E

Fin bild :)

2011-07-30 @ 11:52:46
URL: http://timelimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0