Höga Kusten igår !!


Bild tagen igår, under strandpromenaden
(det kommer fler bilder ikväll)


Jag har med ord svårt att beskriva hur fantastiskt bra vi hade det igår. Höga Kusten, och då speciellt Nordingrå måste upplevas för att förstå min känsla. Men i alla fall, vi besökte några småbutiker, njöt av solen, fikade och grillade hos pappas ena kusin och slutligen tog vi en oslagbar strandpromenad vid Norrfällsvikens Camping. Hm tänker ni...Ni gjorde ju ingenting..Egentligen ?!?! Men jag ska berätta, man behöver inte göra någonting där uppe. Om man håller ögonen och öronen öppna så räcker det, naturen och allt som har med den att göra är fantastisk. Jag vill tillbaka. NU !!!


Idag blir det nog bara lapa sol på altanen, det får räcka :). Men nu: Frukost !!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, ibland kan de ha ganska långa väntetider, men hoppas du får tid snabbt :)

2011-07-14 @ 10:42:30
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Så fin bild :)



Vi bara gled runt på stan och kollade på folk, lyssna på lite musik och sådär. Själv?

2011-07-14 @ 13:06:07
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0