Full rulle kanelbulle !!

Hej och hå säger jag bara.

08.30 får jag ett sms av äldsta systern där hon frågar om jag ska med och bada. Upp och hoppa. Packar badväskan, käkar frukost, dricker kaffet, läser tidningen och sedan iväg. Hm..var jag ens vaken ??? Det vet jag inte.... Badar med Alvin, Elise och Ida så hela min kropp ser ut som ett russin. Men oj så kul det var.

Åker hem efter några timmar, duschar av mig allt klor, klär på mig och promenerar bort till samma gäng igen. Denna gången för att fika födelsedagsfika, Alvin fyller 7 år idag. Resten av familjen har nu också anlänt. Middagen serveras, det blir grillat. När den sjunkit ner dit den ska ger jag mig ut på en löprunda, avslutar med lite backintervaller.

Efter stetch och lite styrka slår jag mig ner framför Allsång På Skansen, kanske förövrigt bästa programmet i år. Eller vad är det Måns brukar avsluta med ?? :). På med skor och sedan in i bilen, nu är jag åter i stugan igen.

Det blir en tidig kväll för att sedan förhoppningsvis vakna upp till ännu en dag med sol, då hörrni ska jag bada och sola som aldrig förr. Syster Jennie med familj och grannar kommer på besök, det blir lek och bus kanske också grillat och lite vin.

Någon som sagt att jag försöker utnyttja dagarna till fullo ?! Min semester är snart slut.

Kärlek till er alla ♥ Nu säger jag godnatt




Bjuder på en bild på dagens födelsedagsbarn. Alvin 7 år

/ M A R I


Kommentarer
Postat av: emilia

vilken sötnos! är dte din lillebror?

2011-07-27 @ 07:10:17
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0