Jag och snoret !!

Men kul jul hurrni !!! Jag har gått och blivit förkyld.....IGEN....!! Nu får det banne mig räcka.....Men ni ska veta att det inte är någon förkylning som kommer få förstöra början på det nya året, så nu blir det vatten, c-vitaminer, vatten, c-vitaminer...and so one... Jag tänker inte lägga mig i första taget ;). Ha, låter som jag håller på att dö eller något liknande...så är det inte riktigt, men jag vill inte bli liggandes.

Idag blir det ett besök på stan och en fika med grannen Mahsa, det var ett tag sedan. Så nu är det dags :). Får se när vi ger oss iväg, båda har nyligen klivit upp nämligen (hoppas ni inte läste det där). Men aja, frukost och en snabbfix får det bli nu....Vi hörs sen..



Hejdå säger jag och Edvin...*vink vink*


/ M A R I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0