Globen är blå !!




Kvällen igår var sååå mysig !! Susanne hämtade upp mig på jobbet med bilen, då hon varit hem en sväng redan eftersom hon slutade tidigare. Vi åkte och köpte vin och lite godis, sedan hem för att laga mat. Susanne stod för kockandet och jag för leken..hon har ju nämligen en söööt Sigrid som är 1 år :). Efter middagen blev det Wii för hela slanten, JÄKLAR vad roligt det var !!!!! Pingis och fäktning får helt klart bli mina favoriter...ett sådant spel vill jag ha :) Paranormal Activity åkte på sedan också, men jag vet inte om jag är så glad över att jag såg den. Jag satt nämligen och höll för öronen i 1,5 timme medan jag tittade fram då och då bakom kudden. Jösses vad läskig den var !! Har ni sett den ?? Sedan blev det godnatt... jag fick sova 1h och 20 min längre imorse också (eftersom jag sov på ön), det är LYX :)

Ikväll har jag också varit ute på galej, Carolina fyller år idag så jag var ditbjuden på både middag och födelsedagsfika :). En trevlig kväll med ännu flera nya ansikten, sådant gillar jag. Nu är jag åter hemma och ska snart stänga mina gröna... God Natt !!

/ M A R I





Kommentarer
Postat av: Alexandra

har inte sett den filmen :)

2011-01-26 @ 22:34:16
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: M A I D A

hoppas du har haft en bra onsdag!

kram :)

2011-01-26 @ 22:53:44
URL: http://maidadresevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0