Då drar jag och tränar !!

En stadig och tidig frukost (för att jag inte ska få "håll") är intagen....så nu är jag både ombytt, nyäten och väldigt laddad för ett intensivpass :).. Nu kör vi......!!!!!!

Igår åkte jag ut till Lidingö för att umgås med Carolina och några vänner till henne, det blev middag, efterrätt, vin och massa prat...Mycket trevligt !! Jag kände ju bara Carolina, men jag måste säga att det kändes som att jag känt dom andra i flera år. Underbara människor !!!! Massa skoj började planeras, så ja....2011 blir nog ett kalasår :)

Nu ska jag borsta tänderna och sedan ladda lite mentalt....gör ni det innan träning ?





/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Derya Bahceci

Men åh, ÅNGEST. Jag måste också träna :/

2011-01-23 @ 09:59:13
URL: http://www.kth.se/derya
Postat av: idah

Skönt med träning! :)

2011-01-23 @ 12:11:20
URL: http://aydah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0